کلیه پیوندی و خون در ادرار، چه باید کرد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه پیوندی و خون در ادرار، چه باید کرد

اگر بیماران پیوند کلیه خون در ادرار، چه باید کرد؟
خون در ادرار چه معنی برای یک بیمار پیوند کلیه؟
خون در ادرار ممکن است توسط عفونت یا آسیب کلیه ها ایجاد می شود. اگر آن را به دلیل عفونت است، بیماران باید دارو را برای درمان عفونت در اسرع وقت، به عنوان عفونت می تواند به نارسایی کلیه منجر شود. در عین حال، بیماران باید غلظت پلاسما و عملکرد کلیه نظارت داشته باشند. اگر خون در ادرار نشانه آسیب کلیوی است، بیماران قرار است به یک درمان موثر برای جلوگیری از آسیب به کلیه و برای بازیابی عملکرد کلیه.
بیماران پیوند کلیه باید چه درمان؟
سم از بین بردن درمانی می توان برای کمک به بیماران از بین بردن چیزهای ناخواسته که باید توسط کلیه خارج شده است. این می تواند کمپلکسهای ایمنی مضر تمیز و مکمل در بدن است. این می تواند یک اثر بزرگ بر محافظت از کلیه است. همچنین، آن را قادر به ارائه یک محیط سالم برای کلیه برای بازگرداندن است.
علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده از گیاهان طبیعی را به گسترش عروق خونی، برطرف کردن استاز خون، ترویج گردش خون. و در نتیجه، توانایی خود تعمیر کلیه افزایش خواهد شد. به طوری که، کلیه خواهد شد با خیال راحت و به تدریج بازسازی شده است.
زمانی که کلیه بازسازی شده است، خون در ادرار ناپدید می شوند، و بیمار می تواند یک زندگی بهتر زندگی می کنند.
چه باید آنها را با توجه به؟
برای بیماران پیوند کلیه، آنها بهتر است به یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده با کم نمک، کم چربی، کم فسفر، و غیره، و نگه داشتن سبک زندگی سالم به طوری که برای جلوگیری از کلیه از زخمی شدند.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد خون در ادرار برای بیماران پیوند کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات و بیماری خود را شرایط تماس به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: